Trumpai apie SĮ „VASA“ projektą

Vilniaus atliekų sistemos administratoriui sukurtas individualus svetainės sprendimas, kurio pagalba žmonės gali nesunkiai rasti informaciją apie atliekų išvežimą bei užsisakyti atliekų tvarkymo paslaugas pasinaudojus patogia rezervacijos sistema.

Nuo ko viskas prasidėjo?

Pažintis su Vilniaus atliekų sistemos administratoriumi prasidėjo dar 2016-ais metų rudenį. Tą kartą buvo keliamas reikalavimas, kad Vilniaus gyventojai galėtų nesunkiai rasti informaciją apie šiukšlių išvežimą, svetainė būtų patikima ir paprastai valdoma

 

Nuo informacinės svetainės iki individualaus sprendimo

Informacinė svetainė

Informacinei svetainei buvo keliamas reikalavimas, kad kelių mygtukų paspaudimu lankytojas nesunkiai pasiektų svetainės turinį. Buvo nuspręsta, kad geriausia, kai turinys yra "patiekiamas ant lėkštutės", todėl lankytojas vos vieno mygtuko paspaudimu iš titulinio puslapio yra nukreipiamas ten, kur jis ras jam aktualią informaciją. 


Perkėlimas ant IDCMS

Metams bėgant savivaldybės įmonės VASA poreikiai augo ir buvo reikalingas išplėstas funkcionalumas. 2018-ais metais buvo priimtas sprendimas, kad geriausia bus svetainę perkelti ant mūsų kurtos turinio valdymo sistemos IDCMS. Toks sprendimas ne tik atvėrė galimybes ateityje stipriai papildyti svetainės funkcionalumą, bet ir suteikė papildomo saugumo, leido nesunkiai atlikti reikalingas korekcijas pagal poreikį.


Rezervacinė sistema

2019-ais metais atsirado poreikis automatizuoti didelių gabaritų atliekų išvežimą, todėl pagal individualų poreikį buvo sukurta unikali rezervacinė sistema, vadinama DGA, kurios pagalba Vilniaus gyventojai gali nesunkiai organizuoti didelio gabarito atliekų surinkimą. 

Vartotojai prisijungę prie vidinės sistemos gali:
  • kurti ir administruoti savo užsakymus;
  • redaguoti rezervacijų laiką (žemiau pateiktame kalendoriuje);
  • pasirinkti atliekų tipą; 
  • nurodyti, iš kur ir kada išvežti atliekas;
  • gauti priminimus SMS žinute.
Atskirai prie sistemos jungiasi atliekų išvežėjo administratorius, kuris:
  • patvirtina arba atšaukia užsakymus;
  • paskirsto darbus vežėjams;
Taip pat prie sistemos jungiasi ir atliekų išvežėjas, kuris:
  • redaguoja rezervacijas ir baigia užsakymus;
  • prisegti nuotraukas, kaip darbo atlikimo įrodymą administratoriui;
  • rezervacijos baigimo metu vežėjas duoda užsakovui pasirašyti už atliktus darbus, o sistema automatiškai suformuoja atliekų išvežimo aktą.
Mes esame:

J. Jasinskio g. 4, 01112 Vilnius

Gauti maršrutą

Susipažinkime

Nors daugelis teigia, jog idėja yra viskas, esame įsitikinę, kad geros idėjos realizuojamos tik su profesionalų komanda. Analizuodami kliento poreikius mes visuomet siekiame aptikti ir tas problemas, kurios nėra paprastai identifikuojamos. Juk sėkmė dažniausiai slypi detalėse. Mūsų komanda yra pasirengusi padėti Jums šalinti visus trukdžius skiriančius idėją nuo sėkmingų verslo rezultatų.
Team member
Karina
Projektų vadybininkė
PASKAMBINKITE
+370 (646) 15506
arba

Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su slapukų politika.

Sutinku